Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Η καταφυγή και το αποκούμπι μου

             Σε εποχές κρίσης και παρακμής σαν τη σημερινή, η ενασχόλησή μου με τη φωτογραφία με οδήγησε στο να διαπιστώσω πως μπορεί απλά να μετατρέπεται σε μια δημιουργική καταφυγή. Από τότε που ξεκίνησα –σαν ερασιτέχνης πάντοτε και… σχετικά αυτοδίδακτος– προσπαθώ να μεταφέρω τα συναισθήματα που η συγκεκριμένη στιγμή της φωτογράφησης μου προκαλεί. Αυτό επιδιώκω.


Τις φωτογραφίες, νομίζω, δεν τις βγάζει η κάμερα... Τις βγάζει το μάτι, η ψυχή, θα έλεγα και… το μυαλό. Φωτογράφος στην ψυχή λοιπόν και όχι επαγγελματίας, μ’ ένα ασήμαντο, αλλά μαγικό εργαλείο που διαθέτω, έχει μετατραπεί και γίνεται σιγά σιγά το αποκούμπι μου. 




Αυτή η λάγνα γοητεία της στιγμής που προσεγγίζω, αυτό το κλικ στο δευτερόλεπτο, που αιχμαλωτίζει και διασώζει όσα δεν θα ήθελα να χαθούν δείχνει την αξία της συγκεκριμένης στιγμής. Το δε μυστικό της εκτόνωσής μου είναι η μετέπειτα επεξεργασία τους, με την οποία καταγίνομαι τελευταία.

 

4 σχόλια:

  1. Καλο φθινόπωρο φίλε μου Στράτο. μου άρεσε πολύ το πως αρχίζεις: (Σε εποχές κρίσης και παρακμής)
    Τι να πω κι εγώ, βρήκες στην φωτογραφία την ψυχική σου γαλήνη, ή μάλλον αυτό που σε γεμίζει.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες αν αληθεύει αυτό που λένε μια φωτογραφία χίλιες λέξεις άρα εσύ γράφεις νουβέλα ολόκληρη με το κολλάζ φωτογραφιών...
    φίλε τους χαιρετισμούς μου απ΄την απέναντι όχθη

    Γάβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο, φίλε Γάβο!
      Δυστυχώς, τέτοιες εποχές ζούμε, γενικά…
      Όντως έτσι είναι, φίλε μου, βρήκα μια ενδιαφέρουσα ενασχόληση που μου χαρίζει όμορφες στιγμές και στη φωτογράφηση και στην επεξεργασία.
      Συμφωνώ πως είναι πολλά αυτά που μπορείς να εκφράσεις με μια εικόνα.
      Σ’ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και σου στέλνω κι εγώ τους χαιρετισμούς μου από το Νότο!

      Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Στράτο μετά από πολύ πολύ καιρό!
    Επανέρχομαι σιγά και σταδιακά.
    Πραγματικά απόλαυσα τις εικόνες σου!
    Κι έρχομαι να συμφωνήσω μαζί σου: τις φωτογραφίες τις βγάζει η ψυχή!
    Καλό Φθινόπωρο ( σήμερα που ο καιρός παραήταν κρύος και βροχερός μπορώ να το πω!)
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω Αριστέα και σου εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και βέβαια καλό φθινόπωρο, αν και κατά βάθος θα ήθελα παράταση καλοκαιριού. Μια γεύση και αρκετά έντονη μας πρόσφερε ο καιρός στα μέρη σου. Κι εγώ εκεί κοντά βρίσκομαι και τα έζησα από πρώτο χέρι.
      Για τις φωτογραφίες τώρα, καταγίνομαι πολύ, ιδίως τώρα τελευταία, και ανακάλυψα ότι είναι μια πολλή καλή συντροφιά, όσο μου έλειψαν τα άλλα…
      Χαίρομαι που οι εικόνες μου σου χάρισαν έστω μια λίγη απόλαυση.

      Να ‘σαι καλά!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ