Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Παράξενα δέντρα στο Μιζούρι και… τα φρούτα τους

Αυτό το παράξενο κι όμορφο μικρό δέντρο, άγνωστο σε μένα, που συνάντησα στο Missouri και συγκεκριμένα στο Saint Louis, αν και στα μέσα του Νοέμβρη έχασε τα φύλλα του (φυλλοβόλο γαρ) έμειναν, ωστόσο –για να το ομορφαίνουν– κάτι φωτεινά κόκκινα (ίδια με κεράσια) φρούτα ή καρποί αν θέλετε. Κι ήταν αυτά που κίνησαν την προσοχή μου ώστε να τα φωτογραφήσω.
Το όνομά του δέντρου δεν το γνωρίζω. Ρώτησα, έψαξα… βρήκα! Όμως με κάθε επιφύλαξη αναφέρω τα αποτελέσματα της αναζήτησης, ελπίζοντας να τύχουν –αν τύχουν– διόρθωσης. 
Και είναι: Possumhaw ή Autumnberry (?)




 Το φρούτο στο πιάτο…



Nandina Doméstica 

Elaeagnus umbellata - Autumn olive


2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ μου Στράτο ,τα κοιτάζω τα κοιτάζω και δεν θυμαμαι πως τα λένε στα Ελληνικά.Στα αγγλικα παντως είναι τα λεγόμενα Bllueberrys Ωραιότατες και παλι η αναλυτικές φωτογραφἰες σου !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Σπύρο μου, δεν είναι Bllueberrys μήτε Μύρτιλα, όπως μου έγραψες. Τούτα είναι κόκκινα, αυτά που λες εσύ είναι μπλε-μωβ...
      Μεγάλο ευχαριστώ για το "Ωραιότατες"!

      Διαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ