Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών ή Μουσείο Βούρου – Ευταξία


Το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών ή Μουσείο Βούρου - Ευταξία βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας στην πλατεία Κλαυθμώνος επί της οδού Παπαρηγοπούλου, είναι δε γνωστό και ως παλαιό παλάτι, διότι κατοικήθηκε από τον  Όθωνα  και την Αμαλία, πρώτους βασιλείς της Ελλάδας από το 1836 έως το 1843. Κτίστηκε από τον αρχιτέκτονα Γεράσιμο Μεταξά το 1859.
Το μουσείο ιδρύθηκε το 1973 και το 1980 άνοιξε τις πύλες του στο κοινό. Στις αίθουσές του φιλοξενεί την καλλιτεχνική και ιστορική συλλογή του ιδρυτή του, Λάμπρου Ευταξία, καθώς και ορισμένες αξιόλογες δωρεές. Μέσα από τα εκθέματά του φωτίζεται η ιστορία της πόλεως των Αθηνών και προβάλλονται τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα, απόρροιες της επίδρασης της πόλης στην έμπνευση των ανθρώπων της τέχνης.




 Η είσοδος του Μουσείου

Λεπτομέρεια στο άνω τμήμα της εισόδου

Μηθυμναίος

8 σχόλια:

  1. Θέλω να το επισκεφτώ! Καλή μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Roadartist,

    Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν το έχεις επισκεφτεί ακόμη, Αρτίστα μου…
    Μέσα στα πόδια μας είναι, στην Κλαυθμώνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι το γνωρίζω Μηθυμναίε! Αλλά και όμως αν και το λέω τόσο καιρό, δεν έχω ακόμη πάει... Όποτε το κανονίζω κάτι πάντα τυχαίνει. Θα μπει στο πρόγραμμα κ αυτό :) Καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλησπέρα φίλε μου.
    Ωραιότη και πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου. Αν επισκεφτώ την πατρίδα θα το γνωρίσω.
    Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Roadartist,

    Μα γι’ αυτό λέω, πως είναι δυνατόν… η καλή μας Καλλιτέχνιδα να μη το γνωρίζει…
    Και μια λεπτομέρεια ο κ. Βογιατζής, ο διευθυντής του Μουσείου, είναι και συμπατριώτης μου!

    Χαιρετώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Dennis Kontarinis,

    Καλώς τον!

    Πάντα με τον καλό το λόγο.

    Να έλθεις, θα σε συνοδεύσω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χάρη σε εσένα φίλε μου μαθαίνω τα μυστικά της πατρίδας μας, αν και παλιότερα περνούσα απ' την πλατεία Κλαυθμώνος όμως δεν ήξερα ότι υπήρχε εκεί μουσείο.
    όποτα επισκεφτώ την Αθήνα θα το έχω υπ' όψην μου


    χαιρετισμούς

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ pylaros,

    Έτσι είναι φίλε μου.
    Πάντα κάτι καινούργιο μαθαίνει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εστιάζω, κάνω «ζουμ» αν χρειαστεί κι αμέσως το «κλικ» για το αποτέλεσμα της εικόνας που θέλω να έχω… Θα τις αφήνω «έκθετες» ώστε να υπόκεινται σε φιλικές «επιθέσεις» και τα σχόλιά σας εδώ…

Σας ευχαριστώ